Spännande ny kund inom branschen lås & larm!
Norrskydd ute på uppdrag!

Hantverksdata har tecknat avtal med AB Norrskydd i Umeå gällande leverans av affärs- systemet Entré. Avtalet innefattar driftsättning av deras entreprenadverksamhet samt tillhörande service. Mobila arbetsorder för montörerna till alla sex filialer i norra Sverige. Entré systemet levereras även med anläggningsregister för deras lås/larmanläggningar och för kassor i butikerna är allt integrerat med redovisningen och lön.

”Norrskydd kommer bli en stor samarbetspartner till oss inom lås/larm i norr och jag ser en stor potential i att kunna bidra till Norrskydd framtida utveckling genom att effektivisera deras dagliga arbete både på kontoret och ute i det operativa arbetet på fältet, säger Anders Persson Försäljningschef på Hantverksdata Sverige AB.”

AB Norrskydds VD, Martin Järbur säger: Vi har mycket drivna och kompetenta medarbetare på Norrskydd som ser fram emot att få börja arbeta i systemet. Vi är övertygade om att Entré är en viktig investering för oss i vår fortsatta tillväxt mot att bli heltäckande inom säkerhet i hela Norrland. ”

Vid frågor kontakta:
Anders Persson, Försäljning, Hantverksdata: 08-473 70 00
Martin Järbur, VD, Norrskydd: martin.jarbur@norrskydd.se

Hantverksdata har mer än 45 års erfarenhet av att marknadsföra affärssystem till de olika hantverksbranscherna. I dag har Hantverksdata över 100 anställda i Sverige, Finland, Norge och Danmark, och omsätter ca 165 MSEK.  Hantverksdata är en ledande leverantör av affärssystem för service- och entreprenadföretag. Totalt har Hantverksdata drygt 4 000 kunder och runt 35 000 användare inom de olika branscherna. Läs mer på www.hantverksdata.se

Norrskydd fungerar som en säkerhetsentreprenör, d v s företaget konsulterar, projekterar, levererar, installerar, dokumenterar och utför efterservice på låssystem samt passersystem och larmsystem. Norrskydd har för närvarande ca 50 anställda fördelade på sex orter; Luleå, Piteå, Skellefteå, Lycksele, Umeå och Örnsköldsvik, är heltäckande inom säkerhet i hela Norrland. Läs mer på https://norrskydd.se

Läs nästa artikel

Hantverkarens komplexa verklighet